вторник, 31 марта 2020 г.



Критерії кваліфікаційної атестації випускників

Професія -  5122 Кухар
                           (код, назва професії)
Кваліфікація - 3 розряд
         (рівень кваліфікації – розряд, клас, категорія)

Бали

Уміє

1
Учень (слухач) з постійною допомогою майстра виконує окремі елементи навчально-виробничих завдань – етапів технологічного процесу обробки овочів, риби, м’яса, підготовки круп, борошна для приготування страв. Під час виконання роботи допускає помилки в організації робочого місця, плануванні виробничих дій, в прийомах праці та технологічних операцій. Результат виконаної роботи повністю не відповідає діючим якісним та кількісним показ-никам. Потребує допомоги і контролю в дотриманні правил безпеки праці. Без присвоєння кваліфікації.
2
Зі значними труднощами учень (слухач) виконує окремі частини практичних завдань з обробки овочів, риби, м’яса, підготовки круп, борошна для приготування страв; приготуванні напів-фабрикатів для соусів та супів. Під час виконання робіт допускає суттєві помилки в організації робочого місця, плануванні виробничих дій, в прийомах праці та технологічних операцій. Результат виконаної роботи повністю не відповідає діючим якісним та кількісним показникам. Потребує допомоги та контролю в дотриманні правил безпеки праці. Без присвоєння кваліфікації.
3
Учень (слухач) з допомогою майстра планує виробничі дії та виконує частину навчально-виробничого завдання з обробки овочів, риби, м’яса, підготовки круп, борошна для приготування страв; приготування напів-фабрикатів для соусів та супів у відповідності з технологічною карткою та вказівками майстра. Під час виконання робіт допускає помилки в організації робочого місця, плануванні виробничих дій, у прийомах праці та технологічних опера-ціях, які не може виправити самостійно. Результат виконаної роботи не відповідає діючим якісним та кількісним показни-кам нижчого кваліфікаційного рівня. Потребує допомоги та контролю у дотриманні правил безпеки праці. Без присвоєння кваліфікації.
4
Учень (слухач) з частковою допомогою майстра планує виробничі дії та виконує навчаль-но-виробничі завдання з вико-ристанням технологічної докумен-тації, пов’язані з приготування напівфабрикатів, простих страв, складання інструктивно-техноло-гічних карток. Під час виконання робіт допускає значну кількість помилок, які не може виправити самостійно. Результат виконаної роботи відповідає мінімальним діючим якісним показникам. В окремих випадках потребує до-помоги та контролю в дотри-манні правил безпеки праці. Недостатньо усвідомлено ко-ристується збірником рецептур.
Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удоско-налення через досвід роботи або навчання.
5
Учень (слухач) виконує пере-важну більшість прийомів і технологічних операцій щодо приготування напівфабрикатів, простих страв, їх порціонуванню та відпуску, допускаючи помилки. Намагається складати інструк-тивно-технологічні картки.
Недостатньо усвідомлено користується збірником рецептур, не вміє робити перерахунок сиро-вини. Потребує консультації майстра з прийомів контролю.
Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удоско-налення через досвід роботи або навчання.
6
Учень (слухач) з консульта-тивною допомогою майстра організовує робоче місце, самостійно готує напівфабрикати та прості страви з овочів, круп, бобових, супи, прісне тісто, котлетну масу, формує вироби з них. Під час виконання роботи допускає значну кількість помилок, які частково може виправити з допомогою майстра.
3 епізодичною допомогою майстра вирішує нескладні проблемні виробничі ситуації, складає інструктивно-технологіч-ні картки з використанням нормативно-технологічної доку-ментації.
Відпускає страви, допускаючи помилки, не дотримується темпе-ратури подачі. Може визначити якість нескладної страви. Результат виконаної роботи відповідає мінімальним діючим якісним показникам.
Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи або навчання
7
Учень (слухач) вміло застосовує теоретичні знання під час підготовки устаткування до роботи, приготування нескладних страв з овочів, круп, бобових, супів, котлетної маси, прісного тіста, виробів з котлетної маси та тіста, правильно виконує прийоми та технологічні операції, пов’язані з приготуванням страв. Виконує правила санітарії та гігієни. Вміло та правильно підбирає  інструмент, інвентар, посуд для відпуску страв. Робить необхідні розрахунки сировини, користуючись норма-тивною документацією, складає технологічні картки, допускаючи незначні помилки. Дає якісну оцінку нескладним стравам. Допускає несуттєві помилки, які частково може виправити. Дотримується правил безпеки праці.
Результат виконаної роботи відповідає середнім діючим якісним і кількісним показникам запланованого рівня кваліфікації.
8
Учень (слухач) вміло застосовує теоретичні знання під час сані-тарної обробки продуктів, облад-нання. Вміло підбирає устатку-вання для виконання технологічних операцій, організовує робоче місце, підбирає посуд. Готує нескладні страви з дотриманням послідовності технологічного процесу, допус-каючи несуттєві помилки. Дотримується правил техніки безпеки. За консультацією викла-дача виконує алгоритмічні завдання з приготування простих страв, перерахунку сировини. Усвідомлено користується до-відковою літературою. Прагне виконувати більш складні завдання, але епізодично.
Результат виконаної роботи відповідає достатнім діючим якісним і кількісним показникам запланованого рівня кваліфікації.
9
Учень (слухач) впевнено за-стосовує теоретичні знання під час виконання практичних завдань: організації робочого місця, приготуванні нескладних страв, експлуатації устаткування, перерахунку сировини на задану кількість порцій. Вміє пояснити процеси, що відбуваються в овочах, крупах, бобових, виробах з тіста під час теплової обробки, виконує алгоритмічні завдання з приготування простих страв. Усвідомлено користується довід-ковою інформацією технічної та нормативно-технологічної документації.
Результат виконаної роботи відповідає достатнім діючим якісним і кількісним показникам запланованого рівня кваліфікації.
10
Учень (слухач) вміє готувати прості страви для різних закладів ресторанного господарства. Раціо-нально організовує робоче місце та дотримується правил безпеки праці.
Встановлює причинно-наслід-кові та міжпредметні зв'язки, робить аргументовані висновки з незначною консультацією викла-дача. Вміє самостійно користу-ватися інформаційними джерела-ми. Практичні завдання з пере-рахунку сировини, приготування страв, складання технологічних схем виконує у цілому правильно, у повному обсязі, як з використанням типового алго-ритму, так і в дещо змінних умовах.
Здатен до самокерування під час навчання і має практичний досвід у роботі як у простих, так і у виняткових ситуаціях.
11
Учень (слухач) здатний пра-вильно використовувати теоре-тичні знання під час відповідей і на практичних заняттях. Самостійно та у повному обсязі виконує навчально-виробничі завдання, пов’язані із зборкою устаткування, підготовкою його до роботи, організацією робочого місця та приготуванням страв. Дотримуєть-ся правил безпеки праці.
Порівнює асортимент і технологію приготування простих страв у різних закладах ресторанного господарства. Встановлює причин-но-наслідкові та міжпредметні зв'язки, робить аргументовані висновки. Вміє самостійно корис-туватися інформаційними джерела-ми. Практичні завдання з перерахунку сировини, складання технологічних схем виконує правильно, у повному обсязі. Вміє вирішувати проблемні ситуації. Результат виконаної роботи повністю відповідає діючим якісним і кількісним показникам запланованого рівня кваліфікації.
Здатен до самокерування під час навчання і має практичний досвід у роботі як у простих, так і у виняткових ситуаціях.
Учень є учасником і пере-можцем загально-училищних кон-курсів професійної майстерності.
12
Учень (слухач) вміє користу-ватися інформаційними джере-лами. Самостійно і у повному обсязі виконує навчально-виробничі завдання, пов’язані з підготовкою до роботи устаткуван-ня, організацією робочого місця, приготуванням страв з овочів, круп, бобових, супів, котлетної маси, прісного тіста, виробів з тіста та котлетної маси. Порівнює асор-тимент та технологію приготу-вання простих страв у різних закладах ресторанного госпо-дарства. Практичні завдання з перерахунку сировини, складання технологічних схем та приготуван-ня простих страв виконує правильно, у повному обсязі, як з використанням типового алго-ритмму, так і в дещо змінних умовах. Забезпечує високий рівень організації праці, зразково дотримується правил безпеки праці. Результат виконаної роботи повністю відповідає діючим якісним і кількісним показникам запланованого рівня кваліфікації або може бути кращим від них.
Здатен до самокерування під час навчання і має практичний досвід у роботі як у простих, так і у виняткових ситуаціях
Виконує дослідницьку роботу, робить висновки та узагальнення.
Учень є учасником і пере-можцем міських конкурсів професійної майстерності.


1 комментарий:

  1. Free Spin slot machines free spins casino and slot machines.
    free spins casino and slot machines. Slots online with ford fusion titanium free spin blue titanium spins casino and slot ceramic vs titanium machines for free! Slots online with titanium pots and pans no titanium coating deposit required,

    ОтветитьУдалить